Fint väder

Idag verkar bli en toppen varm dag oxå. Idag ska jag på ett möte om vilka kurser jag ska läsa (typ bekräfta mitt schema). Köpte böcker igår för typ 3000kr till mina kurser, det är dyrt med böcker. Men systemet att beställa dem på var enkelt ska senare idag och hämta dem på bokhandeln.

När jag kom hit frågade jag om man kunde dricka vattnet och det kunde man. Det är klart att personer som bott här hela deras liv tycker att vattnet går och dricka MEN, när jag drack vattnet...det smakar typ som att det är klor i det så jag försöker att undvika att dricka det. istället har jag köpt platta med vatten som jag precis tog den sista ur så ska köpa lite mer idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0