Framme

Efter att varit vaken 25tim igår var vi äntligen framme. Det Blev 4tim sent flyg. Har nu fått typ några timmars sömn och ligger i en säng i samma rum som Maja som är mitt sällskap från Sverige. Idag ska jag åka till lägenheten jag ska bo i. Flygningen här i USA: jag har aldrig fattat hur mycket folk det funnits här för än nu. Mellan new york och Cleveland var det seriöst ljust hela tiden av lampor och bostäder på marken under. Det finns alltså ganska mycket människor här. Bland det första vi möttes av utanför fönstren i new york var ikea varuhus. Det känns ganska overkligt allt just nu och jag vet typ inte Något av vad som kunde hända utom att idag ska vi till walmart och shoppa det vi behöver till resan. Jag insåg att jag behöver en sån grej som gör att jag kan ladda(andra uttag här) kan ju inte ladda något just nu.

Tjingeling
Susanne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0