God morgon!!!

Nu provar jag detta med tidsinställt inlägg eftersom jag ville säga godmorgon när ni vaknar. Jag ligger nog själv och sover nu på min vita kudde. 
 
SÅ: 
 
 
GOD MORGON 
 
Ha en fantastisk dag!!! 
 
 
/SUSANNE
 
(Bilden här nedan är på mitt förhoppningsvis liknande sköljmedel. Det är som små grus vilket luktar nytvättat det man skall läggas på kläderna i maskinen när man tvättar så de blir gottiga tror jag, var ju tvungen att köpa för att prova. Vi har tvättmakin i våran källare, skillanden här mot sverige är att det kostar, man lägger pengarna i maskinen).  
 

Kommentarer
Postat av: Lillebror ;)

Det funkar. Godmorgon på dig själv!

2012-08-22 @ 08:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0