Godelinatt!!!

Nu ska jag försöka sova, massor av trötthet i mig nu... Syrsorna låter här utanför fönstret, mysigt låter exakt som om man tänker regnskogen blandat med lite bilar typ storstad och tåg som tutar och sirener som låter från ambulanser mm.. Speciellt ovant men helt okej!!! Alltså seriöst vilka Bakverk de finns här man vill ju äta allt.. Tur att jag har gym, pass och simhall ett kvarter från mig.. Så bra.. Det bästa är att jag har fått ett kort så jag kan träna hur mycket jag vill.. aja sova var det visst!!! Godnatt !!!


Susanne


Kommentarer
Postat av: christina eriksson

Oj,oj, oj!Vilka bakverk!Nu prövas karaktären!
Va bra med ett gratis gym-kort,det är bara att jobba på!

2012-08-21 @ 07:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0