Hej

Ligger här i min säng och har just ätit någon köttgryta på burk som jag värmde på spisen vilket är en gasspis. Jag har aldrig använt en gasspis förut... men åh vad bra de gick,  Inte svårt alls faktiskt. och gott blev de oxå, faktiskt väldigt gott. Då kanske man kan fråga sig hur man kan tycka att mat på burk är så gott?!. Julia fick visa mig hur gasspisen fungerade (vilket är en av tjerna jag bor med).
 
Har haft klass nu på kvällen mellan 18:15-21:15, inte så roligt faktiskt ska försöka att byta bort den klassen imorgon till en annan som jag mer än gärna vill läsa och passar perfa med mitt schema.
 
Tyckte lite synd om mig själv nu ikväll (jag har lite längtan hem faktiskt, vilket är ganska vanligt). Eftersom det är (lite) synd om mig så gick jag till affären brevid mig som heter wallgreens. Där har dem massa krämer och grejer så att jag valde väl i sådär 20min vilken kräm jag skulle ha. Det blev en Dr lewinn vilket jag kollat upp tidigare och ska nog vara ett ganska bra märke, så himla kul att kunna handla dyrare märken eftersom att det inte är lika dyrt här att shoppa, den kostade kanske lite över 200kr. 
 
Tidigare idag har jag haft voice class, hon är rolig läraren, fast de roligaste är nog att de vi skulle sjunga är typ "vanligare" amerikanska sånger vilket jag inte kan, så de blir väl lite mummel ibland, får ta och träna lite på texten så blir de nog super duper. 
 
Imorgon på morgonen har jag business class följt av engelska lektion sedan är jag ledig resterande del av veckan, men jag har ändå saker att göra (homework). 
 
Nu ska jag gå och göra mig iordning för sängen och skicka lite mail, får inte heller glömma att tandtråda mina tänder. 
 
Tjingeling!! 
 
 
 
 
 


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0