Hello!



Detta blir mitt första inlägg vilket är väldigt spännande. Jag ligger just nu i min säng och dricker en smoothie med blåbär, björnbär och jordgubbar, gotteli gott gott. Jag åker till USA på lördag och flyttar dit för nästkommande termin, ska studera lite kurser i business, entrepreneurship, work matters och jag ska även gå "studera" singing class vilket skall bli jätte kul. Skolan som jag ska på är en ganska estetisk skola så de har ställt shower på Broadway vilket jag tycker är jätte roligt. Jag kommer att bo i en lägenhet on campus med tre tjejer . Nu är mitt största problem vad skall jag ha med mig, hur många skor? Hur många jackor? Vill ju inte ha en full väska när jag åker dit utan vill ju ha lite luft i väskan som jag kan fylla under min tid där. Nu ska jag bege mig ut i solen mot älven och ett varv runt. Solen har ju faktiskt bestämt sig för att vara framme idag.

Susanne

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0