Hi!

Ligger här i mitt rum och har nyss vaknat typ. Igår var vi inte så mycket på skolans område. Vi åkte på dagen och shoppade i ett köpcentrum som ligger ca 15min bort (med bil). Detta köpcentrum är så stort att det inte går att beskriva hur stort det är. Vet inte riktigt vad jag skall associera det med för det är verkligen jätte stort. Hade bara två timmar på mig vilket gjorde det lite stressigt men kommer antagligen åka dit fler gånger. Jag provade starbucks igen, smoothie och denna gången var den mycket bättre så nu dissar jag inte starbucks längre.. Tjinii Bikini min tidigare sambo i Umeå sa att jag ska prova frappuccino där, de får bli en annan dag. Senare på kvällen hade vi ett födelsedagskalas för en kille i våran grupp. Vi åkte ut på staden på kvällen i den största taxin jag har åkt i.
 
 
 
 
 
 
Nu skall jag gå till parken men måste först köpa solskydd. 33grader ska de vara idag. 
 
Susanne
 
 

Kommentarer
Postat av: christina eriksson

Vad roligt att få se en bild på dig!Jag saknar ju dig och längtar lite förstås men det får väl mammor göra.Det verkar finnas gott om varuhus, håll i börsen!

Svar: Jag har längtat lite hem ibland faktiskt men det är normalt säger det. Men ska inte tänka på det nu är jag här och det är kul!!! Ska försöka att hålla i den.. Det är kul när man kan köpa grejer som är dyrare hemma.
Susanne Eriksson

2012-08-26 @ 16:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0