McDonald´s

För lunch idag gick vi till McDonalds och åt ett meal. Gotti gott gott. Är ju tvungen att prova det när man är in the USA. Tog typ 20min att gå dit och 20min att gå tillbaka (såklart att vägen dit är lika lång som tillbaka, aja). Sedan var vi på en WOW öppnande grej som är välkomnande av alla studenter som är nya, de var dans och välkomnande av skolans rektor. Mycket folk var det iaf där och nu är det grejer resten av veckan som händer. Verkar som de kommer folk till våran lägenhet nu ikväll men jag tänkte gå ur denna lägenheten till ett event, hypnotisera grej vilket skall bli kul och se. Jag själv skulle aldrig ställa upp på att bli hypnotiserad men titta på andra kan man ju alltid göra. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0