Mitt rum!

Var ju och handlade igår och ville ha en affisch till mitt rum för att göra det lite mer hemma. Skulle ta en där det var lite text och blommor typ lagom fin sådär .. Oxå kom jag till rummet och ser att det står typ Xbox 360 i hörnet på rullen.. Den visar sig att istället blev det en överbeskyddare som sitter över sängen.. En svart affisch med en fighter på!! Vad är lixom halo för spel?! Antagligen krig eller rymd eller något .. Här bor jag och jag har en egen garderob eller två faktiskt.


Kommentarer
Postat av: christina eriksson

Vilken tur att det finns två, då ryms det ju lite mer!

Svar: Ja de kan behövas.. Allt är sååå billigt typ allt!! Om man jämför med Sverige!
Susanne Eriksson

2012-08-20 @ 13:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0