Positivitet

 

 

 

HEJ!!!!! 

 


Hur snälla är inte människorna här som idag då fick Maja höra att hon var vacker av mattanten/restaurangtanten på skolan.. Hur kul är inte de?. Undrar hur många mattanter/restaurangbiträden som berättar i Sverige för gästerna att dem är vackra?! Kanske några … Jag kan känna att det är en gladare miljö här än hemma I Sverige (Utan att gå in på städer för det skiljer sig) för OFTAST så är folk så positiva och energirika även fast man inte känner dem. Sedan vad jag fattat det som så beror öppenheten på vart man befinner sig i USA. Att här är dem faktiskt mer öppna än i ex New york, fast man kanske kan säga det samma med Stockholm och Umeå? Är inte alls insatt i detta egentligen, får väl se och jämföra när jag varit i New york en stund, eller i någon annan stad I detta land.

 

 

Nu ligger jag i sängen och försöker läsa och sammanfatta tills imorgon, tänkte borsta mina tänder och sedan fortsätta med detta fantastiska skolarbete. 

 

 

 

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med! Det skulle vara trevligt om det fanns lite mer äkta vänlighet i samhället.Man får väl vara vänlig själv och hoppas att det sprider sig!

2012-08-29 @ 17:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0