Skor

Hej hopp! Kom just till lägenheten och har egentligen massor att berätta men det finns inte tid för massa skrivande. Men det konstigaste i detta landet just nu är att alla har skor på sig jämt.. Från morgon till kväll.. Så jag springer runt här med mina sandaler.. Har suttit på föreläsningar hela dagen och även haft ett prov i engelska. Har även varit på walmart idag igen och köpt hårtork och plattång. Min hårtork blåste så dåligt via adapter så var tvungen att köpa. Idag blev vi alla studenter bjudna hem till skolans rektor och fru för middag om två veckor ska vi dit (kul ju). Dom hade tydligen en jätte liten hund. Alla är jätte snälla och hjälpsamma här.
Susanne


Kommentarer
Postat av: christina eriksson

Du har rätt!Det här ser ut som i en Amerikansk film,
Men så äär du ju faktist "over there"!

2012-08-21 @ 07:21:38
Postat av: christina eriksson

Vilken tur....att sandalerna kom med vad skulle du annars haft på fötterna?

Svar: Jaa annars hade jag fått gå med mina nike!!
Susanne Eriksson

2012-08-21 @ 07:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0