Soppa

Har varit och handlat nyss på två affärer, meningen var att jag och Kersin(kk) skulle köpa saker och sätta på väggarna i vårat rum för att det är så tråkigta väggar. MEN det fanns inget, så jag köpte några stora papper och lite glitterpennor. PÅ vägen hem så var det verkligen jätte tungt och bära, vi gick och pratade om hur bra de skulle vara att göra vänskap med någon som har bil. När vi är brevid Wallgreens (affären brevid oss) stannar det en röd "rostig" bil med en rökande otroligt glad man i och säger: Oh Girls, do you want me to drive you somewhere???. Nu var vi ju ganska nära hemma och tackade nej till denna "glada" "rökande" man. Men om vi nu hade varit längre ifrån hade vi GARANTERAT sagt nej iaf. Man kan ju faktiskt inte lita på människor oavsett om de är "glada" och "röker" eller ej. 
 
 
Väl hemma så typ glömmer jag att jag fixar mat på spisen för jag har allt fokus på att få göra mina målningar (var kul att göra något annat här borta). Kerstin sa till mig: du ser ut som en man när du äter... Hade absolut ingen lust att äta alls egentligen utan bara få i mig det eftersom jag var så hungrig, har seriöst tagit mig en timme att äta soppan som jag fortfarande inte ätit klart, jag sitter faktiskt och äter den nu med medans jag skriver. 
 
 
 
Nu måste jag gå och duscha för ingen vill träffa mig annars, det kommer folk hit snart och de ska bli kul fast vi som bor i denna lägenhet är lite trötta, men de ska vi väl försöka att ändra på. 
 
(Köpte massa godis oxå som jag ville prova. Saknar Sverige lite så köpte wasa och lite fiskar)









 
 
 

Kommentarer
Postat av: christina eriksson

Vad du är med om mycket spännande.Verkar också finnas gott om affärer i närheten.Du gillar ju shoppa, men håll i börsen!Kram

2012-08-31 @ 06:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0