Thats it!!!

Nu är första dagen slut och det dunkar i kroppen för jag är sååå trött! Vi började dagen (med vi menar jag Maja och mig själv) med att duscha och göra oss klara. Maja bor i korridor där alpha phi håller hus (america, poppis tjejerna, snyggingarna, hottisarna) alltså igen allt är verkligen som på film. Sedan tog vi en promenad till ett café för frukost. Här är det ljust bröd som gäller och fast food .. Men när vi senare gick in på mataffären insåg vi att det går att äta nyttigare om man vill, tur det.. Min mage pallar inte av vitt bröd, pommes och fried kyckling. En tjej hämtade mig och M (Nu får Maja heta M för hon kommer nog nämnas mycket här) och körde oss till lägenheten där jag bor nu. Delar lägenhet med 3 tjejer vilken verkar vara bra tjejer. Vi åkte alla till walmart och där shoppade vi järnet.. Vi började med egna vagnar jag och M men gick sedan ihop och delade vilket avslutade med att vi återigen skaffade varsin vagn vid kassan och delade upp allt.. Och fy bubblan vad billigt det är med de märken man brukar köpa i sverige .. Här kastades det i både de ena och andra i vagnen , men de bästa var min svarta kudde som är en kram kudde vilken jag bara var tvungen att köpa.. Sååååå skön att ha i sängen här, den kostade 91 kr så det är verkligen billigt. Köpte även en spegel för 84kr, måste ju ha en spegel och då var det en helkropps. Lite godis, lite smink, tvättmedel, schampo, mmm köpte även en mobil för 15usd vilket blev en LG svart med kamera och allt så nu har jag en amerikansk mobil med nytt nr, kan vara bra att ha. Inne på walmart ville man egentligen handla mer men man fick hejda sig lite. De hade så många olika roliga avdelningar bland annat scapbook, pinata. Shoppingen avslutades med en Smörgås på subway och då var man hungrig.. Nu är jag trött som bara den.. Syrsorna trallar utanför fönstret och då var det dax för natti natt.. Lägger in lite bilder från dagen utan tex så man får lixom fantisera lite eller fråga med kommentar vad det är som händer egentligen. Natti natt här ifrån även fast det är morgon i Sverige

(detta blev uppladdat sex timmar senare för att något blev fel med bilderna när de skulle överföras) ( laddar upp bilderna i ett nytt inlägg ovan då de inte funkade als)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0