Vilken dag!

Har seriöst tyckt i mig ett helt paket med M&M´s nu vilket är sååå gott. Jag är nu i lägenheten och ligger i min säng som är på 80cm (bred). Det vi gjort nu i två dagar är att få information om vad som behövs vetas. Känner mig lite som en tant just nu för att alla ska typ på BIO men inte jag... Då kan man fråga sig: VARFÖR? jo för att jag är trött och jag har sett filmen så jag bestämde mig i konsultation med en som heter Ashley att stanna hemma. Det är även skönt med lite tid för mig själv då jag hela tiden har någon runt mig typ. Tog nu i kväll en smoothie på starbucks vilket man hör i sverige ska vara typ super duper men jag vet inte om de var så speciellt. Kanske kaffen är bättre, men jag dricker ju inte kaffe. Nu ska jag skriva lite och kolla scheman och kurser å så hoppas att alla sover gott i sverige nu, här är klockan snart 20:00.

Susanne

 


Kommentarer
Postat av: christina eriksson

Det är ju bra att upptäcka att det finns saker som man ska vara glad för, som fri skola.Men jag förstår att denna skola kostar! Vilken fantastisk miljö! Vackra hus och fin omgivning. Hoppas att undervisningen blir bra också.Du har haft tur du som får upplevav allt detta.Njut an varje stund. Grattis och Kram!

2012-08-22 @ 07:29:16
Postat av: Tjiiiniii bikini

Du måste dricka Mocha Frapuccino på Starbucks!!! Jag gillar inte heller kaffe ju men ÄLSKAR den!!

Svar: Hej Bikini!! Jag får göra det.. för dig ska jag ge det en chans
Susanne Eriksson

2012-08-23 @ 13:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0