Bio i helgen

I lördags så offrade jag mig (ja verkligen offrade mig) att se Twighlight för att Maja ville så gärna se den så att jag tänkte att Okej. Jag har ju inte sett någon av dessa filmer så man kan kanske säga att jag börjar bakifrån och jobbar fram.. Efter de gick vi och åt på Steak road house, okej mat men mer än så får de inte.. Om de är något som jag saknar här så är det såååååås... Vart är Såsen undrar jag.. Det är ju lixom den som är godast och gottast och mummsigaste av allt. 
 
När vi skulle gå till bion hörde jag massa ljud när jag var inne i lägenheten. .. Det var en Julparad.. Man ser lite på bilden men inte mycket, var tvungen att skynda lite så att de blev lixom ingen bättre bild än denna... 
 
Glad tjej som skulle få se slutet på filmerna. 
 
Maja var som förvandlad efter filmen...  
Denna lilla figur är faktiskt ganska kul.. Finn på youtube för den som vill veta mer.. 
 
 
 
Ser de inte lite tomt ut.. SÅS???
 
 
Vi gick till ett annat ställe efter maten där de var två män som spelade piano och sjung.. Trevligt trevlig.. 
 
 
 
Tjingeling!! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0