Från LA till vart??

 
Hej! 
Här ligger jag nu på BestWestern någonstans. Vet inte vart jag är, men jag vet hur jag har kommit hit, så att det är ju bra det.. Åkte från LA och hollywood klockan 5 och spenderade första delen av eftermiddagen på Venice beach. 
 
Vi har gått omkring och trott att vi skulle bo på senaste hotellet i 5 nätter =1 natt till. 
Imorse ringer telefonen på rummet (vi alla ligger och sover) klockan är 11:18, 
 
Jag- Hello.
Reception- It´s time to check out. 
Jag- Aren´t we checking out tomorrow?!
Reception- No, it´s today.
Jag- öhhhhhh ok, I will come down. 
 
Ja då satt vi i sängarna sådär i en fem minuter för att fundera på hur de egentligen var. 
Men då inser vi ju att vi hade ju 4 nätter i LA.. Julia går ned till receptionen och frågar om vi kan få lite mer tid.
- vi fick en 30min..
-Tjolahopp vad vi sprang där i rummet för att packa. Mina väskor kan man ju undra hur dem ser ut. 
 
 
Ja men nu är vi iaf påväg till San Francisco dit det är ca 2 timmar från detta stället (ca60mil från LA). Imorgon blir de frukost tidigt men först duscha, film och sova.
 
Tjingelingsan på er!
 
Venice Beach idag
 
 Här gick vi omkring  efter stranden.
 
Surfers är detta ett bra ställe för. 
Maja och Julle på stranden... 
 
Alltså detta var kul att se... de var några stjärnor faktiskt som kunde åka.. 
 
 
 
Denna mannen åkte omkring på sin cykel och roppade: Mr Grom, I´m gonna marry your daughter mohahahaha..
De finns många galningar i denna värld.. 
Denna bilen åker vi omkring i. Säker och bra... 
 
Efter strand kommer glass... MMMMMM jag älskar ju glass. Gotti gott, bad dem blanda jorgubbe och chokladen.. 
 
 
Och här i detta rum är vi nu.. Jag och Julia sover längst mot fönsteret och Maja till höger.. Det är ju lite roligt att det är jag som alltid sover tillsammans med någon, jag växlar lite mellan Jullan och Majsan. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maja

whippidewhooo vad kul vi du verkar ha! Häftigt med Venice beach. Kul med surfers, skaters och konstiga människor. De där sängarna såg OTROLIGT sköna ut. Take care suzie Q! Puss

2012-12-26 @ 08:29:46
Postat av: Christina Eriksson

Tjolahopp! Vad ni får se och uppleva mycket.Kan tänka mig in i hur ni skyndar er när ni missat att ni skulle vidare och inte hade fler nätter kvar!
(fniss)Ha det fortsatt bra kram mamma!

2012-12-26 @ 14:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0