God Jul Önskar mig













 
Hej!
Ville bara hoppa in och säga God Jul and happy holiday. Idag har vi varit på universal studios vilket var fantastiskt eftersom jag fick se desperate housewives husen på wisteria lane, alltså jag älskar ju den serien, så bättre julklapp hade jag inte kunnat önskat mig av mig själv, tack mig själv... Varsegood jag själv. 
 
Men de spelar ju in så mycket filmer och serier där, alltså man måste åka dit för att förstå hur coolt detta stället är men jag ska iaf lägga upp lite bilder. De vet vad dem gör och snålar inte på något vilket gillar. 
 
GOD JUL och PUSSAR till ER alla!!! 
 
 
Detta är lite av de vi gjort idag.. :::
 
Fart fyllt dag.. Kul var 
Kanske ni känner igen denna??
Här på lite nämre håll.. 
 
Det finns flera stora byggnader där de har inspelning.
 
Då åker de (inspelare) omkring i dessa. 
Fanns områden med hus där de spelar in.. här på gatan har Lady Gaga spelar in musikvideo. 
Först ser ni på bilden ovan att de inte är något vatten.. sedan smällde de till och blev värsta floden genom staden (uppsättningen). 
Fint.. här spelar folk oxå in. 
Allt var på topp.. 
Här var det en tunnelbana som vi var i (inspelnings ställe)
 
Sedan blev de fyllt med vatten där med.. 
Här var de hajar i vattnet.. (inte riktiga). 
 
Grinchen var temat i parken.. efterom det var dagen före jul.. Här är en del av inspelningen till de de sjöng och dansade för oss oxå.. 
 
Desperate husfru:
OMG!!
Här svänger vi in på området..
Här är Susan´s hus.. 
Susan´s hus igen. 
Här är lynette´s hus.
Här är Gabriella´s hus.
Här har vi Edie´s hus. Så himla coolt att se detta för mig som verkligen är största fan av serien. 
Här spelar man in vad som helst.. nu vet ni hur den gröna bakgrunden ser ut i Hollywood. 
I parken ovan denna inspelningen kunde man göra massor av olika saker. 
Var på en attraktion med Shrek, kul. Allt på detta stället var över förväntningarna, de kan verkligen underhållning. 
 
Var även på en annan julshow med The Grinch.. Nu har jag iaf stämning för jul i kroppen. God jul kära människor!!! 
 

Kommentarer
Postat av: Maja

FY FAN VAD COOLT! Har du varit på Universal studios? Blir riktigt avundsjuk nu alltså. Och att du har sett wisteria lane? Jag.dör.

Maja och Julia verkar vara fantastiskt roliga människor. Känns tryggt.

Puss Puss

2012-12-26 @ 08:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0