Hejjja hejjja

Hejsan och hoppsan alla glada där hemma vid datorn/telefonen/padden!

 

Här är det full fart med studierna inför sista veckan här.. Åh jaa det är riktigt, helt sista veckan som jag kommer att springa omkring på dessa gator för att ta mig på lektioner och annat... Vi har finals hela veckan. Imorgon har jag 3 finals och två på onsdag, jag hejar på mig själv iaf, de är mycket men what the... de är bara att köra på som man gjort tills denna dagen.. 

 

Början av helgen startade jag med kokning av knäck, jag vågade inte riktigt tro att de skulle bli så bra pga sirap inte är riktigt lika här som hemma.. Men.. resultatet blev fantastiskt fast kanske liiiiite annorlunda men gott. Skulle ju faktiskt ha blivit 70st.. Men formarna var så stora att det endast blev 21st. En räcker ett tag om man säger så. Går faktiskt inte ens att prata riktigt med dessa stora knäckisar i munnen.. 

 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0