Press och presentationer

Nu är vi inne på den näst sista veckan här på skolan och pressen ökar inför exam som hålls sista veckan. Denna veckan och förra veckan hade jag och har jag flera presentationer. Jag hade i Måndags en presentation i entreprenörskap. Under hösten så har jag och tre tjejer till tagit fram en affärsidé vilket vi presenterade. 

Var en seriösare presentation. Min lärare (som förövrigt är otroligt bra) hade tagit dit fyra entreprenörer som skulle bedöma vårat engagemang och affärsidé. Lite som draknästet var de uppbyggt om någon nu vet vad de är (googla annars), det är en serie på SVT. Blad dessa entreprenörer fanns även en tjej som jag skrivit om tidigare som är framgångsrik inom smycken. Hon har varit med på Fashion week New York den senaste tiden.. Men de gick faktiskt bra för våran grupp... 

 

Har ju verkligen tröttnat på detta med maten och slängde i mig kall köttfärslimpa innan jag skulle springa iväg.. 
 
Vi satt på första raden vilket kunde vara lite påfrestande faktiskt då vi hade lektionen i 3,5 timmar men 15min rast.. 
 

Träffade Maja efter och fika.. Gott!!! 

Vi har lika Amerikanska telefoner.. Min är den till höger och Majas är den till vänster.. Vi firrade nya bakgrundsbilder där nere i cyberCafet. 
 
 
(Kör lite tidsinställda inlägg nu för tiden, så jag ligger och sover nu när detta publiceras:). 
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0