Saknar

...Mina kläder!!!!¨
 
Jag satt och kollade bilder på min dator nyss, jag inser ju att jag saknar många människor och lilla Becky där hemma (pappa & mammas hund). Saknar även Rex tro det eller ej (min brors hund). Men hujeda mig vad jag saknar mycket kläder. Är såååå trött på mina kläder här nu. Jag tycker ju att det är jätte roligt med kläder och man är ju totalt begränsad här eftersom man kan inte köpa mer kläder än vad man kan få med sig. Situationen blir ju inte bättre när tvättmaskinen gör kläderna mer slitna än vanligt.. Hmmm ge hit lite av mina kläder där hemma tack... 
 
Saknar även att kolla på tv... Här är i Umeå när jag och Tjini kollar på film och myser.. 


Saknar att ha flera skor i hallen att välja på.. 
Jag saknar att köra bil... 
Jag saknar att busa med mina syskonbarn.. 
Jag saknar vissa svenska gottis saker.. LUSSEBULLAR vart är ni?? kom hit"!!! 
 
Ibland saknar man lite saker.. Fast när jag kommer hem kommer jag garanterat att sakna massor av saker här borta.. Var lite på sakna humör kände jag.. Men efter detta lilla inlägg känns det bättre, min egna terapi, skämt å sido.. 
 
Puss!!! 
 

Kommentarer
Postat av: Christina Eriksson

OCH VI SAKNAR DIG!
MEN NU ÄR VI NÄRMARE DIN HEMKOMST!
LÄNGTAR! KRAM MAMMA

2012-12-07 @ 08:18:45
Postat av: Tjini

JAG SAKNAR DISNEYSÖNDAGSMYS!!

Svar: Jag med!!!!!
Susanne Eriksson

2012-12-07 @ 22:02:22
Postat av: Linea

vi saknar att leka med dig oxå!!
//Allis,Lukas & Linea

Svar: Vi får leka när jag kommer hem!! :) . Puss
Susanne Eriksson

2012-12-15 @ 15:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0