San Francisco

 
Hejsan! 
Nu är jag på hotellet i San Francisco och gårdagen var fylld med turistiga saker. 
 
Detta hotellet som vi bor på är bra och ligger mitt i staden, men det ligger precis ett block ifrån gränsen där staden börjar bli lite läskig vilket gör att det rör sig lite typer här runt. Jag går därför ALDRIG utanför dörren själv.. Har även lärt mig att man ska aldrig stanna, stå stilla eller prata med varandra, här ska man gå på minsann. 
 
San Francisco är annars en fin stad, vi har åkt buss över bron och spenderat några timmar på andra sidan bron. promenerat i stan, köpt Cheesecake på Cheesecake factory. Men Åh vad god den dära cheesecaken var då...
 
Åker idag till New York för att fira Nyår först flyg tillbaka till LA och sedan byte där till New York. Pussar och kramar på er alla kära människor nu är vi nära ett nytt år. 
 
Lagom med packning.. 
Street..

Rummet..
Staden.

Lite torg.
Här bor vi i San Francisco. 
Vi köpte biljetter till Hopp-on-hopp-off buss för turister. 
Solen sken men de var ändå lite kallt. 
Påväg till GoldenGateBron.
 
Och här är den...
Blåste lite gjorde det..
Det tog 17år för designarna att bestämma sig för hur den skulle vara konstruerad, lite information här. 
Fängelse mitt ute i vattnet. 
Staden SanFrancisco. 
På andra sidan bron. 
 
 
 

Have a rice day.. Tyckte jag var roligt... 
Lite av staden

Här åker man dessa vagnar som public transport. 

Cheesecake Factory

Mummmmmss.. 

Det blidde denna goda skapelsen.

 
 
Nu ska jag packa och sedan mot flyget. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0