Vad säger man?!

Ja vad säger man... 
 
Skrev mina sista finals idag (Onsdag 12-12-12) och klockan 15:00 (21:00) Sverige) lämnade jag in sista testet och klassrummet här på Baldwin Wallace University för att bege mig hem.. Jag är nu klar med alla mina kurser, hurrra.. . Ja så nu ligger jag här än en gång i min säng men utan en endaste sak att plugga inför test eller paper due. Jag är så glad att allt gått vägen...
 
Stannar här i Ohio till lördag sedan blir de Las Vegas för hela slanten.....tänker inte komma hem detta året.... utan nästa....   
 
Puss! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Christina Eriksson

Vi är så stolta över dig och säger Grattis till lyckade studier!Ha nu en välunnad ledighet och njut av tillvaron och upplevelserna!
Julklappen levereras ikväll!
Kram Mamma o Pappa

Svar: Tack Mamma och Pappa.. De ska jag ha.. God Jul!!! Puss
Susanne Eriksson

2012-12-13 @ 19:44:45
Postat av: linea

Grattis till lyckade studier!! jag vill oxå till Las Vegas!! saknar dig as mycket kramar och pussar linea

Svar: Tack! Saknar dig med...Vi ses när jag kommer hem gulliga unge!!!! Puss
Susanne Eriksson

2012-12-15 @ 12:42:21
URL: http://alladinlinea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0