Föreläsning

I Onsdags var jag på en gästföreläsning av en Herre som hade läst på Harvard och arbetar med ekonomi. Han föreläste om ekonomin i Ohio och business (kort sagt). . Denna föreläsningen vart även filmad och även presidenten Helmer hade även hittat dit.

.... Jag blev förvånad när jag kom dit.. Min lärare hade sagt att de skulle vara mat (vilket det alltid är på föreläsningar här som inte är lektioner), troligtvis Pizza.. Det var de ju inte utan mycket mer seriöst. Jag hade innan jag kom dit tänkt "detta är nog ingen stor grej, behöver nog inte klä mig nå speciellt för detta". när jag kom innanför dörren tittar jag mig omkring och sedan ned på min NIKE-skor, hmmm skulle nog ha tagit andra skor, men men (fanns några till som inte hade fattat grejen som jag). Kan ju inte veta vad som skall komma lixom, tur att man har snygga NIKE iaf (tack mamma). Fick även en namnskylt när jag kom, var meningen att man skulle mingla och skapa kontakter... Kul med seriöst arrangerade föreläsningar.. 


 
 
 

Kommentarer
Postat av: christina eriksson

Vilken tur att allt klär en skönhet.Det gäller absolut dig!
Jag vill ju inte att du skapar så bra kontakter så du blir kvar på andra sidan Atlanten!
Så roligt att prata igår.Kram mamma

Svar: Mingla bör man annars dör man..
Susanne Eriksson

2012-11-09 @ 11:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0