Hejsan

Ja! Man kan väl säga att ibland får man känslan av att man inte vill blogga varje dag.. Vet inte riktigt vad jag har gjort denna helgen.. Men gårdagen var UNDERBAR.. Jag var ensam hela kvällen fram till ca23:10. Man är nästan aldrig själv vilket gör att man värdesätter den tiden otroligt mycket.. Även om jag gillar folk så är jag en person som behöver vara ensam ibland....Men nog om det...
 
I veckan fick jag ett till paket på posten..JAG ÄLSKAR PAKET och om jag vart glad för det.. Jag satt och skrattade och grät här hemma när jag öppnade det... Alltså Linea, Lukas och Allis vad fina brev och teckningar ni hade ritat till mig. Jag visade alla i min lägenhet. Och Mamma du hade oxå skrivit ett fint brev!!! Och jag är såå glad över all lakrits som jag har fått. Det är ju något som jag saknar här, men nu har jag lakrits för ett tag framöver.... Och salt ska de vara... 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0