Hejsan

Jag förstår inte detta väder, här om dagen var den 19 grader och idag är det 4.. Jag började dagen med att springa och köra lite yoga för att komma i mood till mitt uppträdande. Hade test i sång idag inför klassen och YES jag kom ihåg texten perfekt. Igår kväll gick jag till skolan och övade i 2 timmar och 40 minuter.. Jag får ju inte nog av denna conservatory byggnaden (musikhuset). Nu tänkte jag gå hitta på nå kul.... Denna veckan är rätt lugn för mig, och lugn här är= kan göra även annat än bara plugga jämt, behöver det eftersom att allt går i ett annars, men nästa vecka är jag inne i de vanliga tempot igen.. 
 
 
Stannade till 00:40 och sjung, spelade piano.. såhär mörkt är de om natten här nu.. 
 

Kommentarer
Postat av: Christina Eriksson

Skulle så gärna velat vara med och hört din vackra sång!Får du komp av nån eller kompar du själv?
Spela in så vi kan lyssna sedan!
Kramis mamma

Svar: Har en pianist som kommer och spelar.. Läraren sitter och bedömer med papper och penna.. Kanske kan spela in nästa gång.. vi får se:)
Susanne Eriksson

2012-11-15 @ 21:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0