Julias och mitt äventyr..

I fredags så bestämde jag och Julia oss för att åka iväg på äventyr. Vi har hört att det ska finnas ett shopping ställe som man kan bussen till (vi har provat detta förut men inte lyckats då bussen aldrig kom). Men vi knallar bort till Hållplatsen som ligger ca 15min bort.. Denna gången lyckades vi och vi hoppar på bussen som vi åker med i hela 30-40 minuter innan vi kommer till fram till Parmatown.. Vi hade lite bråttom då vi kom iväg lite sent och ville ju se vad köpcentret hade att erbjuda. Vi gick runt där och efter några timmar inser vi att vi måste gå tillbaka till bussen. Vi missar såklart bussen och blir tillsagda att det kommer en till buss om en timme. Vi går då och äter på en restaurang som hade super goda flottiga mackor som serverades med pommes, mmm Gotti gott.. 

 

Vi inser när vi kommer tillbaka till busscentralen att det kommer nog inte komma någon mer buss som skall åt vårat håll. Vi bestämmer oss för att gå till macken bredvid frågar vi efter taxinummer... Så de blev taxi tillbaka, vi ville vid denna tiden bara åka hem. Jag trodde att detta skulle gå på ca 60dollar men aj aj aj vilken billig taxi det var 20dollar=140kr. De var det minsann värt för att slippa sova över på busscentralen eller lifta. 

 
På bussen.. 
 
Shopping.. Fast jag köpte inget.. 
 
Hittade jätte många sjuka mössor som var tvugna att provas.. 
Min syster sa till mig när jag var liten att jag såg ut som en koala.. Är vi lika?? 
Jag gillade denna bilen så var tvungen att ta kort på den i smyg.. 
 

Här tar man bussen. Om jag ska vara helt ärlig så stod bussen där när vi satt inne och väntade.. Men den hade bytt nummer vilket gjorde att vi missade den (vi fattade helt enkelt inte bättre). 
 
Mannen som körde oss hem pratade konstant om världen och hans liv.. 
 
 
/Susanne

Kommentarer
Postat av: Christina Eriksson

Hej! Jag tycker du är med om roliga och spännande saker hela tiden. Det är bra att det blir lite avbrott från studierna, då pluggar du med nya krafter sen. Man måste vila hjärnan också.
kram mamma

Svar: Absolut!! Kram
Susanne Eriksson

2012-11-20 @ 11:28:56
Postat av: Cecilia

Wow vilka snygga mässor då och att du hittade en ned koalabjörn på var ju skoj! Men jag har mössa så du behöver inte köpa någon sådan till mig iallafall fall!

Svar: I Know.. Tycker du att jag ska köpa en till mig då??Kram!!
Susanne Eriksson

2012-11-24 @ 06:18:32
Postat av: Cecilia

Hej hopp!!! Jaaa, köp en med koala på i så fall!!! Lilla koala-lillasyster!!! Hej hopp!!!

2012-11-28 @ 19:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0