Min syster alltså

Världens bästa syster.. Jag fick klockan ca 16:20 meddelande av KeKe att jag hade fått ett paket att hämta ut... Alla paket som kommer till någon av oss på BW kommer till ett postkontor på skolan.. 
 
Här innanför till vänster hämtar man ut pakete. 
 
Kände igen gröna färgen på paketet i hyllan.. 
Kolla vad fiint hon hade gjort och Om jag var glad att se en svensk godispåse.. gott.. Hon hade även gjort kortet själv.. händigt. 
 
Hon hade gjort två armband till mig, ett med mitt namn på..  :).. 
Och lakrits.. salt.. som jag har längtat och letat efter här.. finns inte.. köpte något som skulle vara saltlakrits i Canada, men Ne de var de minsann inte.. 
 
Mmmmm gott.....  
 
 
Tack syster!!! Blev verkligen jätte glad.. Sprang runt här i lägenheten av lyckan över att jag fått PAKET från dig och Sverige.. Jag visste ju att du hade skickat eftersom Mamma frågat om jag fått något (tog väl ca 2,5veckor).. Och igår satt jag här hemma och sa till mina roomies- undrar när jag ska få brevet som min syster tydligen har skickat..  Även om jag trivs här finns det ändå saker som jag saknar hemma..... mmmmummms.. Puss och Tack! och kram!! 

Kommentarer
Postat av: Storasyster!

Hej hopp!

Vad roligt att du Äntligen fått brevet nu! Jag blev såååå glad att du blev såååå glad!

Ät och njut!

Puss och kram från storasyster!

Svar: Jaaa.... Vad roligt att jag blev glad och att du blev glad och att vi är glada.. Jag har ätit, ska försöka spara lite så jag har när jag verkligen behöver det.. Puss!:) ..
Susanne Eriksson

2012-11-14 @ 14:17:52
Postat av: Christina Eriksson

Om jag får säga nåt så är jag också glad att ni är glaada!
Framför allt glad att det kom fram till slut.
Kan du spara godis Susanne???
puss mamma

Svar: Jag försöker att spara.. Om jag spar då jag har... :)
Susanne Eriksson

2012-11-15 @ 21:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0