Museum

Hej igen!
 
Om jag ville se dinosarier i Chicago.. Amine Lurade mig och sa att vi skulle till ett museum med dinosarier men i självaste verket var de ett sience museum.. Men jag lärde mig lite saker där faktiskt... Detta var de enda museum som jag gick på.. Dagen efter gick Anja och Amine till ett annat museum och då sa han igen att det skulle vara dinosarier där.. Och jag trodde ju så klart inte på han.. Men... Ack Ack klart han talade sanning.. Missade de dära skletten men jag hade en härlig dag på staden istället.. 
 
 
Dom hade även julutställning.. De var klädda granar från många många läder och här är den svenska.. 
Jag och Maja stod där ett tag för vi ville höra vad folk sa när de såg den svenska granen.. Och här är svaret = "åh Sweden" mer än så var de inte.. 

Även lite lucia fanns det att läsa om.. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0