Söndagen

Sista dagen i Chicago var vi och gick runt där vi bodde. Det var super mysig.. Här är den sista dagen i Chicago:
 
Sista dagen var det sol men kallt
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi åt sushi till lunch och den som känner mig vet att jag gillar det mycket!! 
 
Undrar om jag någonsin ätit så god sushi.. Dessa var Chicagos rullar.
 
När vi gick kom vi till en djurpark och detta huset som man kan se framför till höger..
Där inne var de tropiskt.. vilket var skönt i den kylan.. 
 
 
Lukta lite på blommor.. Det var verkligen ett mysigt ställe detta. 
 
 
KeKe
 
Maja
 
Detta var de mesta av en Dino jag såg på min resa.. 
 
Maja & Julia
 
 
'
Helt magiskt stora fiskar... Man förstår nog inte hur stora de var när man kollar på bilden.. 
 
 
 
Chicago från strandpromenaden
 
En liten sjö där Julia ville ta kort på ankorna.. Hennes mamma målar tydligen alltid änder.
 
Tog en fika.. Mysigt fik faktiskt.. 
 
Mmmmm.. äppel och kanelmuffins
 
 
 
 
 
 
De var sista dagen innan vi åkte tillbaka i bussen.. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0