Vilken dag och nu lägger jag mig

Hej!
 
Denna dagen min:
 
1. jag hade tänkt kliva upp klockan 8:00 = vad händer? jo jag snoozar i lite, ca 3 timmar. 
 
2. Jag tvingar iaf upp mig ur sängen och duschar... 
 
3. Jag sätter mig och pluggar.
 
4. Går på sånglektion, där vi för första gången inte sjunger något alls utan har lektion om sång och kroppen. (har haft lektioner förut men vi har alltid sjungt lite)
 
5. Jag går på engelska lektion där läraren springer runt som en höna för att hon inte kan skriva ut papper som hon skulle ge oss.. 
 
6. Gick hem och ringde Mamma och pluggade..
 
7. Sprang till registration office och avregistrerade en online-kurs som jag bestämt mig för att inte gå (läser för många poäng då). 
 
8. Hem och pluggade igen...
 
9. 18:00 knallar bort till min lektion. Skriver prov i entreprenöskap. 
 
10. Stod och pratade med min lärare efter provet... Hujeda mig vilken människa, den mannen kan imponera på mig då rå. Som han har gjort saker i sitt liv. Kan ni tänka er att det var han som kom på att man skulle/kunde ha kork i plast på pappförpackingar?? ex:Juice. 
 
11. Gick hem, skrev en rapport.
 
12. Klockan 21:00 går jag till biblioteket och gör ett grupparbete till business (skriver om ikea). 
 
13. 23:00 Hem, plugga och tvätta.. Gjorde lite lax mmmmm gott. 
 
14. Nu är klockan 01:30 här och jag ligger i sängen igen och skall sova.. 
 
Det var min dag.. Den har gått i ett... 
 
 
 
Hade lite fika när Professor Rebecka sprang omkring.. 
 
Satt och spelade piano mellan 23-01 igår kväll här inne, kanske därför jag var så trött på morgonen.. 
 
(Hade inte tagit så mycket bilder idag:) 
 
 
Tjingeling och godnatt  
/S
 
 

Kommentarer
Postat av: Christina Eriksson

Det är klatr att man blir trött dagen efter om man är vaken sent. Kroppen behöver sina timmar sömn.
Fast jag vet ju också att det kan vara så att man aldrig spelar och sjunger så bra som på nätterna.
Jag har också varit med om det! Många gånger dessutom! Vad kul att du spelar piano, det ska du fortsätta med!

Svar: De ska jag göra.. !!! Kram
Susanne Eriksson

2012-11-20 @ 11:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0