Basket

Hej! 
Igår var det en hundra % bra dag. Var på basket i Cleveland, de var två par och lilla jag som kom iväg, alltså denna basket var ju fantastisk att uppleva. Jag tror verkligen att om jag gillar att titta på någon sport är de basket. Det var aldrig en lugn stund utan det var dansare och cheerleaders mellan pauserna + massa annordnade tävlingar. Tänk att dessa spelare tjänar 5 miljoner dollar om året. Efter det så köpte jag godis i en godisaffär som heter Sweet F Factory. Det var lösgodis vilket jag saknar lite faktiskt men bubblan vad dyrt det blev, 13 dollar för lite snarr, antagligen för att de är importerat godis, men det var värt varendaste krona. 
 
Denna säkerheten.. När vi skulle in på arenan var de kontroll.
 
cheerleaderna sprang runt lite hit och dit.. Fatta att det är deras jobb att stå där och vara glada och hejja.. 
 
Dessa på planen är dansare, var helt totalt super duktiga. 
Innan matchen började var det nationalsången och handen på hjärtat. 
Den var helt otroligt långa dessa spelare.. tänker att de måste göra ont att ramla när man är så lång (skämt å sido) ..
 
Hemma i Sverige är denna godishylla vardag men här är det väldigt ovanligt att se.. MMM vad gott detta var.
När vi skulle hem var de mörkt. Åkte bil dit och hem. Jag saknar sååå mycket att köra bil.. 
 
Puss! 
 

Kommentarer
Postat av: christina eriksson

En fantastisk upplevelse till!

Svar: Jajamensan:).. Kram!
Susanne Eriksson

2012-10-07 @ 19:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0