Cedar point

Igår kväll så åkte vi en timme bort till en park som heter Cedar point där de har halloween helg.. Det var regnigt och inte alls bra väder, så kallt, vädret kan växla ordentlig här. Men jag åkte två karuseller och spelade lite spel.. 
 
 
 
 
Vi åkte dit i en skolbuss.. tog ca en timme. 
 
Stor park, gick inte igenom hela.. Åkte faktisk denna banan till vänster. 
 
 
 
 
Det var verkligen kallt och regnigt. 
 

 
Gick och åt lite efter första åket.. Men Maja, Amin och Tim gick och åkte frittfall. 
 
Åkte lite HÄST!! 
 
 
 
 
 
 
Denna karusell var roligast av de två som jag och KeKe åkte. 
 
 
 
Vi gick sedan till en hall med massa spel. 
 
Kastade lite..
 
 
 
Rulla lite.. 
 
Bowla lite.. 
 
Detta kortet är ju för kul.. 
 
 
 
 
Tog halloweenfoto.. 
 
KeKe åkte lite bil. 
 
Jag slog lite ekorrar... 
 
 
 
Värmde oss lite för andra gången.. 
 
Spelade lite dans..
 
Och air-hockey.. Hur kul som helst.. 
 
22:45 gick bussen tillbaka.. 
 
 Åh Maja hon hade köpt nya glasögon.. 
 
 
Innan vi gick hem gick vi till maskinerna och köpte lite mys för att sedan kolla på scream och sova.. 
 
 
/Susanne
 

Kommentarer
Postat av: christina eriksson

Hej min vän!Nu ser jag när jag tittar på bilderna för femtelfte gången att ....
DUUU har ny jacka! Så snygg!
Puss o kram mamma

Svar: Ja men de har jag ju.. Köpte den i Toronto.. Tack Mamma!!! Puss!!!
Susanne Eriksson

2012-10-28 @ 22:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0