Eftermiddag

Hej! 
Efter jag haft min engelska så gick jag hem och tog med mig datorn och min sångbok till en byggnad här på skolan där jag har min singing class. Jag satt där i ca 2 tim och spelade och sjung på svenska blandat med engelska. I dessa små rum finns piano, spegel och notställ så det är inte mycket yta men de fyller sitt syfte.. Hit ska jag gå fler gånger. 
 
Sedan börjar det bli höst här nu och jag vet inte riktigt om jag gillar det har väl kanske varit 18 grader idag... 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: christina eriksson

oJ,OJ,OJ,Nu blir jag glad vad roligt att du satsar på sång och spel.Vilken bra möjlighet att få tillgång till övningsrum och med FLYGEL!!
Det är mer än vi har i våra undervisningsrum på jobbet.Det gör du rätt i att utnyttja mycket.
Vilken tillgång.Tiden brukar rinna iväg när man väl kommer igång.Lycka till med det!

Svar: Ja absolut! De har lite olika typer av pianon i olika rum, fanns flera att välja mellan. Det är bra att dem har detta.. Man kan gå dit när man vill utan att boka tid. Super bra..
Susanne Eriksson

2012-10-03 @ 02:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0