Glass i United States

Igår efter jag och KeKe varit och ätit middag gick vi förbi Giant Eagle för att köpa glass och skokräm (vilken kombination). 
 
 
Hela denna sidan till vänster är full med glass, och då finns det även mer i butiken. 
Åh Jag hade såå svårt att välja glass... 
Jag valde dessa.. Hur goooda som helst. Små förpackningar oxå vilket är super bra. Och.......
Sedan köpte jag denna hallonsorbet .. Och den som vill komma hit och smaka på den är välkommen, helt perfekt alltså.. Jag har ju någon grej för glass och sorbet. Kanske för att jag är tidigare glassbilsförare.... 

Kommentarer
Postat av: christina eriksson

Knivigt läge för en som har svårt att bestämma sig.
Man kan lätt köpa för mycket om man vill ha flera smaker.Hur är det med lightglass finn det ett större utbud av det också?

Svar: Jag vet faktiskt inte hur det är med det.. Men kan ju kolla.. Det finns iaf mycket glass som ät yoghurtglass...
Susanne Eriksson

2012-10-27 @ 09:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0