Gröt och promenad

Hejsan! 
Här började dagen med promenad följt av springtur. 
 
Nu är de höst men har inte varit så kallt idag kanske ca 19grader. 
Efter de blev det gröt och massa sång här hemma.. övar och övar inför mitt test i sång. 
Sedan var det sång.. idag skulle vi uppträda individuellt för klassen,, och jag sjöng sången "till there was you" som jag terroriserat mina roomies med. 
 
Har haft ett final exam ikväll i Gender. Jag har haft den kursen på dubbel fart så den har gått på 200% kan man säga nu under halva terminen. Har pluggat massor till de provet de senaste dagarna.. 
 
Imorgon är det ny dag och torsdag vilket betyder helg.. Men först ska jag ta mig igenom två lektioner och lämna in en karriär rapport i Business vilket jag blev klar med ikväll (har arbetat på den i en vecka nu).. Fattar inte riktigt själv hur man tar sig igenom allt plugg, men på något sätt så går det. 
 
Godnatt till mig!! Puss! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0