Handling

Mitt stora projekt idag var att handla mat. Jag hade ställt klockan på 9 för tänkte gå och handla.. Denna snoozning satte krokben för mig i två timmar vilket betyder att jag kom upp klockan 11. Promenerade bort till Giant Eagel(mataffär) och slängde ner allt som verkade någolunda bra i korgen. Det är lite förvirrande när man inte kan något om märken här, hemma vet man ju vad man får om man köper Ekströms blåbärsoppa, köper jag blåbärsoppa här vet jag inte de. Nu köpte jag ju inte blåbärssoppa utan massa annat gott som LAX, åhh vad jag har längtat efter det.. Det är väl för härligt att fylla på föråden, denna påfyllning gjorde det möjligt att rosta lite mackor ikväll. Vilket är mycket mysigare än gårdagens ihopkok.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: christina eriksson

Det där ser mycket godare ut än det du visa förra gången!

Svar: Det var det!
Susanne Eriksson

2012-10-03 @ 02:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0