Har inte tid att vara sjuk

Jag har haft ont i halsen och kännt min trött och hängig en längre tid nu och igår kände jag att det var värre... Så jag gick till farbror doktorn. Vi har ett hälsocenter på skolan som är en mottagning med läkare och sköterskor (hur bra som helst). Så nu går jag på antibiotika, tur det för jag har verkligen inte tid att vara sjuk eller bli sjukare. Detta är mitt plugg som ska vara klart nästa veckas, så kanke ni förstår varför:
 
1: Prov entreprenörskap på 7 kapitel.
2: Prov business på 6 kap.
3: Grupparbete entreprenörskap intervju med 15 personer och skriva en rapport till.
4: Quiz prov i engelska "gramatik".
5: Quiz  prov i engelska "prata och skriva".
6: Uppsats i egelska. 
 
Jag hoppas av hela mitt hjärta att veckan efter det blir lite lugnare. Så min helg blir inte mycket annat än att läsa och skriva. (utom ikväll minsann). 
 
Efter att jag varit hos doktorn igår så gick jag först på lektion och sedan hem och sov. När jag vaknade så gick jag och KeKe och käkade hamburgare. 
 
Här är hos doktorn.
 
Han kollade både öron, näsa och hals. 
Fick påse med detta i. Halstabletterna var super bra faktiskt. 
gick efter doktorn på engelska och satt tio minuter i solen och pratade lite innan jag gick hem. Var ca 25 grader igår, skööönt. 
När man går omkring så går folk runt med sommarkläder och de känns fel när man kollar på naturen dår löven faktiskt har börjat falla av träden, fast samtidigt det är ju varmt, klart man vill klä av sig när det är 25+.
 Blåste lite gjorde det faktiskt oxå. 
Sedan var det bara att gå hem och lägga sig för att sova lite. Har börjat kolla på film på youtube. Hur bra som helst ju, dem har hela filmer för den som inte visste det. 
När jag vaknade gick jag och KeKe till CornerStone och åt. Var superduper hungrig. 
Alltså hur god mat som helst har de där.. I love.. 
 
Restaurangen ligger downtown Berea. 
 

Kommentarer
Postat av: christina eriksson

Vad skönt att bara kliva upp och gå någostans och få frukosten serverad! Ser gott ut också! Mums!
Lyllo dig alltså!

Svar: Ja, det var gotti gott gott..
Susanne Eriksson

2012-10-27 @ 09:24:21
Postat av: christina eriksson

Bra att du varit till doktorn och fått lite medecin.
Den där värmen blir man lite avundsjuk på.Här har vi nu frost på nätterna man får skrapa bilrutan.
Det längtar du inte efter va?

Svar: Absolut inte.. fast nu verkar de bli kallare.. igår var det inte alls varmt.. eller ja inte frost och snö iaf..
Susanne Eriksson

2012-10-27 @ 09:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0