Hej Å hå

Hejsan! 
Nu är det kväll och syrsorna låter igen utanför fönstret, har varit 22grader idag vilket varit super härligt, synd bara att jag inte varit ute mycket utan varit inne och sysslar med annat. Har städat, pluggat och sovit. Men Idag har det varit min värsta hemlängtan dag faktiskt, jag kunde inte ens tänka på nära och kära utan att börja grina så där stod jag vid diskbänken med en gul disksvamp i handen och tårarna bara sprutade. Men men, ibland måste man ju ha sådana dagar med och jag vill ju inte åka hem för klar är jag inte här på långa vägar. Men tur för mig var ju då att även KeKe hade hemlängtan just idag och som tur va så gick vi och köpte lite hamburgare och tog hem. Härliga tider vad glada vi blev av dessa hamburgare och av vädret,
Inte för att det var sol, det var bara varmt, mer värme till oss. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: christina eriksson

Vågar man kommentera detta då kanske du börjar grina igen.Men har du inte märkt hur fort tiden går?
Snart är du hemma igen och längtar tillbaka!
Kraaaaam

Svar: De går fort!! Puss!!
Susanne Eriksson

2012-10-15 @ 21:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0