Larm, träning och plugg

Alltså nu ligger stressen i kroppen och jag vill inte ens berätta hur många prov och uppgifter jag har denna vecka.. Jag har i alla fall bestämt mig för att försöka sova mindre för att kunna plugga mer.. Men plugget gör åtminstone mina naglar fina då jag tar små pauser och målar dem.. De blir ju bättre då eftersom man inte har så bråttom med att de ska torka. Gick och tränade ikväll och när jag kom hem och skulle koka tee började de tjuta som bara den.. Det var brandalarmet, alla springer ut utom jag som planerar (fast skyndar) och tar på mig träningsjacka, stickad tröja och jacka + två halsdukar, vill ju vara varm om man ska stå ute. Kul att vakterna som kom inte direkt skyndade sig in utan kom gående långsamt från sin bil och sa ” good evening” med leende på läpparna.  Det var några i lägenhet 7 som hade glömt popcorn på spisen.  Men nu ska jag duscha (har fortfarande träningskläder och allt på mig) och sedan plugga lite till.. Puss och kram 

 
 

Måste bara tillägga att denna kudden som jag ligger på är helt fantastisk, var ett lyckat köp. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0