Mat

Såhär Mycket mat blev det.. Snacka om att jag längtar hem till mammas köttbullar nu..


Kommentarer
Postat av: Storasyster Cecilia

Men lilla gumman, så ynkligt och så bruuuunnnt. Inga grönsaker? När du kommer hem ska jag bjuda dig på trerätters!!! Krraaaaaammmm!!!!

Svar: Haha!! Det är en hamburgare med lök ju:) .. Ne jag hade inga grönsaker.. :) ..de ser jag fram emot! KRAAAAAAM!!!
Susanne Eriksson

2012-10-01 @ 08:47:00
Postat av: Cecilia

Så bruuuunnnnt! Inga grönsaker? När du kommer hem ska du få trerätters!!! Kraaaammm/ Storasyster

Svar: Haha!! Det är en hamburgare med lök ju:) .. Ne jag hade inga grönsaker.. :) ..de ser jag fram emot! KRAAAAAAM!!!
Susanne Eriksson

2012-10-01 @ 09:55:22
Postat av: christina eriksson

Du längtsar efter köttbullar och jag längtar efter dig!!När du kommer hem ska du få mammas köttbullar brunsås och hemkokta lingon, jag lovar!
Kram Mamma

Svar: De ska bli gotteligott gott.. Kram!!!
Susanne Eriksson

2012-10-01 @ 21:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0