Obama!

Godmorgon är det här!
igår åkte vi in till stora staden och kollade på Obama som talade. Men så mycket folk det var, och stämningen var på topp. 
 
Åkte tidigt, 06:40am.
Åkte lite buss
Väntade lite på pendeln
 
 
Vi går på vid Brookpark..
Går av vid tower city.
 
åkte lite buss igen och promenerade till arenan där Obama skulle prata.
Var lite människor ute. 
Kön var lååång!!!
Så vi tog lite bilder för att roa oss i kön... 
Började regna i kön in.. 
Här är jag och min roomie! 
Folk sålde saker efter kön. 
Säkerheten var hög... När man skulle in var de kontroll..
Detta är Tim, KeKe (Kiresten), Julia.. Inne på området.. 
Vi tog skydd under en av läktarna från regnet.. 
 
Poliser var på taken runt om.. 
En annan polis.. 
 
SJukt hur mycket folk det var där inne.. Och folk hade på sig kassar för att skydda sig från regn.. 
 
 
Innan talet var de bön och sång.. sedan var det ca 1tim väntan och då kom han... äntligen..
presidenten.. Obama.. 
 
Jag och Julia gick två minuter innan slutet på talet (vi hörde ju iaf även fast vi inte såg) för att slippa trängas ut. 
Här är kön ut.. De gick iaf ganska smidigt. 
Vi var ju inte lite blöta.. 
Sprang till bussen 
och sprang in i Tower city.. 
Där vi köpte supergod mat... Japansk. Vilket vi åt på pendeln hem.. 
 
Tjingeling!! 
 
 

Kommentarer
Postat av: christina eriksson

Vilken upplevelse!En trevlig dag må jag säga!

Svar: Ja.. Det var det!! :)
Susanne Eriksson

2012-10-07 @ 19:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0