Skiner

Hej hopp! Har idag haft prov efter det gick jag och handlade lite mat och när jag kom hem insåg jag att jag inte hade några nycklar. Jag har blivit van med att det alltid är någon hemma så jag tar inte alltid med mig dem. Men jag var tvungen att gå på lektion så jag ställde kassarna i källaren. Senare på dagen satt jag och Julia på balkongen och pluggade, sommar är de plötsligt här igen. Sedan var det till biblioteket och plugga med ett grupparbete. Och nu har jag nyss ätit köttfärslimpa vilket jag mmmmmm tycker är fruktansvärt gott (Sophie de gillar jag :). 
 
 
Puss!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: sophiee

Hahaha köttfärslimpa o lax, de är du de :)
OHHHH va ja saknar dig min lilla solstråle... Hoppas du har de super bra o att de går kanon i skolan... Men känner att de kanske snart kan va dags att du kommer hem, är så sugen på max lyxshake o kan ju inte ta den med nån annan än dig !
PUSSS!!!

Svar: Jajamensan.. Det är gott de... Jag saknar dig! Hoppas att att är bra med dig och allt annat!!!!! Klart de blir de.. och sedan min kycklingburgare!!!! Puss!!
Susanne Eriksson

2012-10-25 @ 11:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0