The mall

I lördags så var jag så uttråkad och jag bestämde mig för att jag skulle till köpcentret, med eller utan sällskap, men fler var med på mina noter så sällskap fick jag. Eftersom varken jag eller någon annan visste vem som skulle kunna köra oss dit bestämde vi oss för att ta en taxi. Nu är de ju så att taxibilarna här är inte som i sverige, vi ringde en taxi och väntade i över en timme. När denna timmen gått ringde jag dem och frågade hur de gick för dem?, hmm, växelkvinnan hade inte hittat någon som kunde ta våran beställning så då ringde jag ett annat nummer.. Det nummret var bättre, då denna taximan kom efter ca 20min. Snacka om glada vi var i denna bilen, fulla av förväntan av vad som kunde shoppas och ätas på det stora köpcentret. 
 
I taxin. 
 
Jag åt detta.. mmmm 
 
Måste säga att jag känner mig som hemma när jag går in på en HM butik. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0