Tjenare

Här sitter jag i min säng (igen) bakåtlutad mot min kudde. Idag var jag och Maja och fixade våra i-20. Vi och Tim och KeKe ska åka till Kanada och Toronto i helgen. Då måste vi ha påskrivet på våra papper så att vi kan åka tillbaka in i landet igen.. Ska bli kul att äntligen resa lite längre. Tar 5,5tim att köra dit... 
 
Tio saker jag gjort idag:
1: Pratat med Mamma.
2: Skrivit prov i engelska.
3: Sjungit för mina kamrater i lägenheten "till there was you". 
4: Promenerat runt på campus.
5: Ätit lunch i Union med Maja. 
6: Solat.
7: Gjort havregrynsgröt med bär och mm vad gott det var. 
8: Handlat lite.
9: Pluggat.
10: Funderat på om jag kommer att få något paket eller vykort eller brev snart, jag kollar min brevlåda varje dag komisk nog är det inte många som har min adress. KeKe hon får så mycket brev och paket jämt. Men lite brev har jag faktiskt fått fast det var veckor sedan nu. 
 
Nu när jag satt i vårat rum och pluggade så kom KeKe in och hon tyckte att de var super varmt i rummet och öppnade ett fönster. Alla i min lägenhet tycker att det är varmt när jag tycker att det är lagom... jag vill ha ca 27 grader inne tack! 
 
Godnatt för mig och ha en fantastik dag till dig!! 
Maja i solen
 
väntar på lunch
 
Efter lunchen detta.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0