Tjingeling!!

Idag har det varit en bra dag må jag säga. Började med att gå morgonpromenad, härligt.
 
Efter det hade jag lektioner och massa ledig tid som jag pluggade på. 
 
Efter min kvällsklass så kom jag hem till två tjejer som ville ha popcorn, jag har blivit den i denne lägenhet som regerar i att fixa popcorn, och eftersom dem vill ha dem i smält socker så var det bara att börja smälta och poppa. 
 
Kvällen avslutades med en springtur och lite hoppövningar här hemma...... följt av plugg (så klart).
 
På morgonpromenad. 
 
Idag var det bra värme ca 23grader
 
Popp och smält
 
De gäller att inte bränna sockert. 
 
Glad roomie!! 
 
Efter de var de ut på gatorna och springa, jag håller mig till de stora gatorna i närheten av där jag bor.. 
 
 
Och efter de var de hoppade här hemma på golvet. 
 
 
Puss!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0