American football!!

Hej!
 
Nu har jag inte gjort så många inlägg i helgen men har inte varit så bra med wifi på telefonen och inte varit så mycket hemma och då jag varit hemma har jag sovit. Men i lördags var vi på american football, Det var som på film (som de ofta är här), de var kul fast jag fatta inte så mycket av reglerna utom att de ska försöka att få bollen bakom en linje. Innan matchen var vi på ett event som var i vår idrottshall för familjer till "barn" som går på "BW" vilket är skolan jag går på. De var sång och mat, jag åt som ovanligtvis hamburgare. Ikväll har jag och Maja varit på promenad till Middletown hight som ligger där bion är, vi åt på Taco Bell och fikade på något ställe som jag inte mins vad de heter..
 
Nu ligger jag i sängen med ekologiska jordgubbar och ska plugga lite innan jag somnar. 
 
Hoppas att det är bra med er alla! 
 
Kram 
 
Dessa flickor på bilden ovan bor jag med, Delar rum med hon till vänster Kirsten. Hon i mitten heter Julia och tjejen till vänster heter Anja. 
 





















 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0