En dag i taget!

Det är verkligen så att man måste ta en dag i taget här för det är så mycket att göra, idag hade jag mitt andra prov denna vecka och fler ska de bli.. Efter mitt prov var jag hemma och pluggade åter till annat, men tog en paus och tränade vilket jag var super glad för. 
 
.......för att sedan äta en röra och JA! det var en röra,
Recept: 
'ett ägg
'två msk mjölk
'lite tonfisk 
'två skivor skinka 
'lite vatten
'lite salt
Gör det i en kastrull och man känner när de är klart. helt okej fast har garanterat ätit godare. 
 
Innan provet var jag lagom pepp,,, 
 
 
 
 
Efter att jag ätit två påsar kakor insåg jag att jag måste träna för att inte flöda över av godsaker. 
 
... och så blev det.....
 
...Blir de enklare att le när man lyfter??
Kanske!
 
Här är bild på REC där jag tränar. Kom utanför på att jag skulle jogga hem.. Grejen är bara den att hur duktig jag än tycker att jag är som joggar hem tar det ca 1,5min att göra det, kanske ska komma på en omväg.... 
 
 
 
Godnatt 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: christina eriksson

Älskade dotter!Hoppa över kakorna och ät RIKTIG mat!
Det är klart att du inte blir mätt på ett ägg o lite vatten osv?!

Svar: Jag äter riktig mat med :)
Susanne Eriksson

2012-09-19 @ 21:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0