Helgen

Hopp och hej! Idag har jag sovit till klockan 14:00 efter att jag vid 10 bestämde mig att stanna hemma idag (söndag) från ett event som vi skulle på (pga, ont i halsen och huvudet). 
 
Var inne i Cleveland i fredags och käkade, kollade lite och shoppade lite. Åkte igenom de områden där man absolut inte ville bo (skulle antagligen bli skjuten och rånad där om de var natt och man var utanför bilen, tur att vi var där på dagen och inne i bilen). Sedan åkte vi igenom ett rikare område men otroliga villor typ som slott, väldiga kontraster. 
 
Lördag hade jag och Maja en dag med thai, pedikyr, matshopping. Var också på bio och såg "hit and run", det var så kallt i inne i salongen att vi drog på oss alla kläder vi hade. Nu ska jag vila lite och förhoppningsvis kanske kolla på någon film eller så. 
 
Puss!! 
 






































 

Kommentarer
Postat av: christina eriksson

Det ser så fint ut över allt och maten ser god ut och ni verkar glada. Bra att ni också skaffar er en bild av hur det kan va för de som inte har det så bra.Hoppas du är bra när du vaknar idag så du kan ta dig ann veckans uppgifter.Önskar dig en frisk och härlig vecka! Kram mam

Svar: Tack Mamma!!!!! KRAM
Susanne Eriksson

2012-09-17 @ 09:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0