Inne

Jag kom in.. Men istället för att vänta gick jag på en föreläsning där alla mina roomie"s va + Några till. Nu ligger jag här i min säng och ska sova igen. Syrsorna låter fortfarande utanför fönstret... Ikväll var Kirsten så sugen på werters original!! Och med baktanken att jag även ville ha något till pluggandet gick jag och köpte en påse Werters original till henne, och två klubbor till mig. (super goda klubbor. Den blå/rosa var smak sockervadd och den orange var apelsin) Godelinatt!!!

Apelsin
 
Sockervadd, 

Kommentarer
Postat av: sophiee

Ohh Susanne vilka goda klubbor, lite avis här hemma kände jag nu:)
Älskar att läsa och följa din blogg... Saknar dig min lilla glädjespridare!
Och vet du vad jag ser? Joo att du målat dina naglar :) Wohooo! ;)

Svar: Jätte goda!! Ja, haha. Jag var å köpte nytt nagellack igår men det var inge bra kanske för att de kostade 2dollar=14kr :). Men jag målade över med ett annat nagellack som jag hade hemma, blev väl ok.. Tänkte så klart på dig.. Har ju även färg på tårna nu, och jag tänker på dig när jag kollar på mina tår...sedan tänker jag på dig när jag glömmer att ta bort maskarna runt ögonen.. :) Puss..
Susanne Eriksson

2012-09-26 @ 14:00:39
Postat av: sophiee

Hahahahaha va roligt... Men erkänn att du känner dig lite finare med färg på alla naglar :)
Pussss min lilla hallonmuffins!

Svar: Klart att jag gör.. :) .. PUSSS!!!
Susanne Eriksson

2012-09-27 @ 22:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0