McDonalds och bio

Har varit på Bio nu ikväll och ätit popcorn med extra flytande smör (så nu har jag provat de och aldrig igen, vi åt typ inget av popcornen om man tänker på hur mycket de var i burken, de var jätte mycket och de var lite för flottiga för min smak). Vi såg en film som skulle vara en thriller men det var mer en drama. Den var ganska bra men lite förvirrad blev man i slutet av filmen. Den hette "this word" eller något liknande. Innan det var vi på Mcdonalds och jag tryckte i mig en kycklingburgare. Imorgon blir de träna......

Det är mycket regn, blixtrar och buller ute nu vilket är lite otrevligt tycker jag. 
 
Godnatt Tjingeling
)


 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0